Ik heb een klacht

Natuurlijk kan er soms, hoe onbedoeld het ook is, het een en ander mis gaan. Vooral dan is het belangrijk om te laten weten wat er is gebeurd en hoe ik je zo spoedig mogelijk verder kan helpen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over producten en of dienstverlening. Ik wil je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:

contact@brewteaful.nl

Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging.
 Ik zal je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan stel ik je hiervan op de hoogte.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Brewteaful.nl bij is aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.